سامانه باشگاه شهروندی

باشگاه شهروندی، یک محیط پویا و صمیمی است که تلاش دارد از طریق آن، شهروندان را به عنوان دوستان خود در کنار داشته و ضمن خلق مزیت ها، با اهداف ذیل فعالیت کند.

 

 

یکپارچه ‌سازی خدمات شهروندی، ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، خدمات شهری، خدمات حمل و نقل، شهرسازی و ورزشی و …، ارتقای کیفیت برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی و افزایش رضایت شهروندان
توسعه و خلق محصولات و خدمات جدید در حوزه مدیریت شهری با محوریت شهرهوشمند از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مخاطبان
تقویت مشارکت فعال اجتماعی شهروندان در برنامه‌های شهری برای رسیدن به شهری هوشمند و جذب حداکثری مخاطب با ارائه طرح‌های متنوع فرهنگی و آموزشی
ایجاد ارتباطی دوسویه و تعاملی مستقیم با شهروندان
ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد شهروندان به شهرداری
ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مخاطبان گرامی در قالب امتیازهای طراحی شده
فرهنگ سازی و توسعه استفاده از خدمات الکترونیکی و غیر الکترونیکی شهرداری و موسسات وابسته
تشویق شهروندان جهت جمع آوری امتیازات و استفاده هر چه بیشتر از جوایزطرح ها جشنواره های متنوع
شهرداری در کنار کوشش همیشگی خود با عزمی راسخ در تلاش است تا با به کارگیری دانش و تخصص تمامی بخش های مختلف ،همواره با تکیه بر جدید ترین تکنولوژی ها و متد های کاری در پی دستیابی به بهترین عملکرد و بالاترین کیفیت خدمات برای مشتریان خود باشد.

 
 

مراجعه به کانترهای شهرداری برای ثبت اطلاعات و تکمیل فرم عضویت که پس از ثبت اطلاعات در سیستم توسط مسئول امورمشتریان، رمزعبوری از طریق پیام کوتاه برای شهروندان ارسال خواهد شد.
مراجعه به آدرس اینترنتی باشگاه شهروندی ………………….. یا لینک باشگاه مشتریان در سایت شهرداری و تکمیل اطلاعات فرم عضویت (یادآور می شود رمزعبور از طریق پیام کوتاه نیز ارسال می گردد)
شهروندان محترم می توانند پس از دریافت رمزعبور با مراجعه به سایت باشگاه شهروندی، اطلاعات پروفایل خود را تکمیل نمایند. تکمیل اطلاعات غیراجباری در پروفایل باشگاه دارای امتیاز است.

ثبت نام در باشگاه شهروندی ۱۰ امتیاز
به ازای تکمیل هر قسمت از فرم ثبت نام ۱ امتیاز
به ازای هر ۵۰۰,۰۰۰ ریال خرید از مراکز تحت پوشش …. امتیاز
خرید در روزهای شنبه تا چهار شنبه ۳۰  درصد از امتیاز خرید
معرفی مشتری جدید به باشگاه مشتریان ۱۰ امتیاز
خرید از مراکز خاص مورد نظر شهرداری … امتیاز
پرداخت به موقع عوارض نوسازی،خودرو،کسب و پیشه ، … امتیاز
پرداخت پیش از موقع عوارض نوسازی،خودرو،کسب و پیشه ، هر روز  … امتیاز
ارسال دوره‌ای امتیازات به آدرس الکترونیک شهروندان
همزمان با رسیدن به حد نصاب‌های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ امتیاز، می‌توانید از پاداش‌های در نظر گرفته شده بهره مند گردید.
احترام به قوانین شهری،رعایت وظایف اخلاقی از جمله مدیریت در مباحث مهم شهری مانند فضای سبز ، فرهنگ شهرنشینی با محوریت فرهنگ‌های آپارتمان نشینی و ترافیک ،از مواردی است که شهروندان در این طرح آموزش دیده و با انجام صحیح آن رتبه کسب می‌کنند.
هر امتیاز معادل …… ریال محاسبه خواهد شد.
در هر ماه متناسب با نامگذاری‌های مرتبط با مدیریت شهری جشنواره باشگاه الکترونیک با عناوینی نظیر شهر الکترونیک و فضای سبز، شهر الکترونیک و گردشگری، شهر الکترونیک و خدمات شهری برپا گردیده و ضممن قرعه کشی جوایزی به شهروندان نمونه اهدا میگردد که این جوائز میتوان استفاده رایگان از اماکن تحت پوشش و برخی خدمات شهرداری باشد.
در اجرای این طرح افکار نو توسط گروه مشاوران شناسایی می‌شوند و در صورت مفید و کارآمد بودن اجرا می‌شوند.
در این طرح شهروندان قادر خواهند بود علاوه بر بهره‌مندی از خدمات شهرداری، نسبت به جمع‌آوری امتیاز اقدام و از مزایای آن بهره‌مند شوید.
به این ترتیب که همزمان با استفاده از خدمات شهرداری با ارائه کارت شهروندی اصفهان کارت از طریق درگاه‌های الکترونیک امتیازات شهروند محاسبه و تجمیع شده و در نهایت با دستیابی به سقف‌های مشخصی ، جوایزی به عنوان پاداش دریافت خواهید نمود

سایت اینترنتی “باشگاه شهروندی”
اپلیکیشن طراحی شده برای گوشیهای هوشمند شهروندان
سامانه ارسال پیامک
از طریق کانال رسمی باشگاه در سامانه تلگرام

خدماتی که شهروندان برای استفاده از آن به باشگاه وجه پرداخت میکنند مانند هزینه عضویت باشگاه ، خرید کارت عضویت و شارژ آن ، تخصیص ایمیل اختصاصی دریافت فرصتهای سرمایه گذاری  و اشتغال

خدماتی که شهروندان برای آن وجهی پرداخت نمیکنند نظیر :

دریافت اطلاعات شهرداری، دستگاهها و بخش خصوصی
عضویت در کانالهای تخصصی باشگاه
تعیین علاقمندی و برنامه ریزی فردی
امتیاز دهی به فعالیتهای فردی اعضاء و تخصیص اعتبار
توسعه فرآیند یادگیری اعضاء
توسعه دسترسی به خدمات دستگاهها و شهرداری
دریافت فرصتهای تخفیف طبق علاقمندی
دریافت برنامه های شهرداری و دستگاهها
عضویت در تالارهای تخصصی و اعمال رای در تصمیمات شهر
شرکت در قرعه کشی های ماهیانه باشگاه
استفاده از کارت تخفیف فروشگاههای طرف قرارداد

خدمات تبلیغاتی

در این فعالیت، کلیه مشتریان با توجه به شغل، تحصیلات، رشته تحصیلی، گروه سنی و جنسیت، علاقمندیها و … شناسایی و طبقه بندی شده و با توجه به بانک اطلاعات حاصله شامل ایمیل و شماره موبایل آنان و با استفاده از بسترهای ارسال پیامک، ایمیل انبوه، سامانه های تلگرام و اینستاگرام و … با رعایت احترام به خواسته مشتریان، پیامهای تبلیغاتی موسسات و بنگاههای اقتصادی کشور و استان با دریافت هزینه مربوطه برای مشتریان باشگاه ارسال میگردد. سایت های آگهی نظیر ایستگاه، بازار و … نمونه ای از این فعالیت می باشد.

خدمات بازاریابی

در این فعالیت طی قرارداد با موسسات و بنگاههای اقتصادی و خدماتی ، محصولات و خدمات آنان دسته بندی و بر اساس تفاهمنامه ای که با آنان تنظیم میگردد محصولات و خدمات این بنگاهها بر روی پورتال باشگاه گذاشته و از طریق شبکه های اجتماعی به مشتریان معرفی گردیده و از بستر فروشگاه الکترونیک سفارش آنان ثبت وپس از واریز وجه به حساب باشگاه ، مراتب به بنگاه جهت ارائه محصول یا خدمت اعلام میگردد . نظیر سایت نت برگ  مبالغ سهم بنگاهها در پایان دوره زمانی توافق شده پس از کسر سهم باشگاه به حساب بنگاه واریز میگردد

خدماتی که باعث افزایش مشتریان دستگاههای اجرائی و بهره وری از ظرفیتهای موجود و ارتقاء درآمد آن ارائه میگردد،

خدماتی که بنا بر سفارش دستگاههای اجرائی در زمینه اطلاع رسانی و ارتقاء آگاهی و فرهنگ شهرندان ارائه و دستگاههای اجرائی بابت ارائه این خدمات منافع مادی نداشته و هزینه مربوطه را حسب توافق با باشگاه  به حساب باشگاه واریز مینماید.

خدمات تعاملی که باشگاه با تجمیع اطلاعات شهروندان و رفتار سنجی و نظرسنجی  آنان و تجزیه و تحلیل داده ها ، اطلاعات و داده های مورد نیاز دستگاه اجرائی  را جهت برنامه ریزیهای آتی تامین و در قبال آن مبالغی را دریافت مینماید.

پورتال باشگاه شهروندی و کلیه اعضاء این باشگاه، متعهد به رعایت اصول و قوانین تجارت الکترونیکی و پرهیز از ارتکاب جرایم رایانه ای و سایر قوانین جمهوری اسلامی ایران در رابطه با فعالیت در فضای مجازی می‌باشند. در عین حال چکیده یی از موارد مهم و الزامی مفاد قوانین فوق در ادامه آورده شده است.

شرایط استفاده

امکان استفاده از کلیه ی محصولات و خدمات باشگاه شهروندیمنوط به رعایت مقررات و ضوابط این باشگاه است.

تغییر در قوانین و مقررات باشگاه شهروندی

باشگاه شهروندی این اختیار را دارد تا درهر زمان که لازم باشد مادامی که قوانین جمهوری اسلامی ایران نفی نگردد، تغییرات مورد نظر خود را در ضوابط و مقررات باشگاه اعمال نماید. تغییرات و ضوابط جدید به محض درج در پورتال، لازم الاجرا می باشند و تنها مرجع اطلاع رسانی رسمی آخرین ضوابط و مقررات، پورتال باشگاه شهروندی بوده و تمامی اعضاء ملزم به مطالعه و پیگیری اخبار و اطلاعیه های صادره می باشند.