7 اردیبهشت 1403 17:35

از ظرفیت بزرگ فرهنگیان در همه زمینه ها استفاده شود

آنچه در این مقاله خواهید خواند

دکتر ایمانیه گفت: می بایست از ظرفیت عظیم و با ارزش فرهنگیان استان، در حوزه های مختلف بهره برد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه همزمان با ایام میلاد سرداران کربلا، در دیدار با برخی از فرهنگیان استان و هم‌اندیشی با ایشان، ضمن تبریک اعیاد پر خیر و برکت ماه شعبان، گفت: عالم محضر خداست و خداوند ناظر به اعمال، رفتار و گفتار همه ماست؛ امیدواریم فعالیت ها و اقداماتی که انجام می شود برای رضای خداوند متعال باشد.

استاندار فارس با تاکید براینکه مسئولین وظیفه دارند از ظرفیت انسان های توانمند و با انگیزه در پیشبرد اهداف استفاده کنند، اظهار داشت: کمیته ای در سازمان آموزش و پرورش تشکیل شود و پس از بررسی صلاحیت افراد، نسبت به استفاده از ایشان در سِمت های اجرایی اقدام نماید.

دکتر ایمانیه با اشاره بر اینکه آموزش و پرورش استان، اولین دستگاه اجرایی از نظر تعداد نیروهای انسانی است، افزود: می بایست با استفاده از ظرفیت عظیم و با ارزش فرهنگیان استان، در حوزه های مختلف نظارتی بهره برد. معیشت، معدن، صنعت، فرهنگ و ‌… مواردی است که می توان با حضور فرهنگیان مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس، ظرفیت فکری نیروهای آموزش و پرورش جهت ارائه پیشنهادات عملیاتی را یکی دیگر از پتانسیل های قابل توجه فرهنگیان استان عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته ای تشکیل شود و ضمن بررسی و تحلیل مسائل موجود در شهر و استان، نسبت به ارائه راه حل های مناسب جهت رفع مشکلات موجود اقدام نماید‌؛ طبیعتا پیشنهادات و ارائه راه کارها حاصل چندین ساعت تفکر و هم فکری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =